140 קופות צדקה נעקרו בב"ב: "מריבה בין קופות הצדקה"

    מדובר בקופות בצבע כחול שלא היה עליהן שום כיתוב או זיהוי למי הקופה שייכת, וזה נראה קופה של גורמים עבריינים שמפחדים להזדהות
    איתי גדסי 1 Comment on 140 קופות צדקה נעקרו בב"ב: "מריבה בין קופות הצדקה"

    לא פחות מ- 140 קופות צדקה נעלמו במהלך הלילה מרחובות בני ברק, ועל פי הערכה הוסרו על ידי קופה מתחרה • גורם בעירייה ל'קול חי': הקופות לא היו מזוהות, והיה נראה שמאחוריהם עומדים גורמים עבריינים

    מדובר בקופות בצבע כחול שלא היה עליהן שום כיתוב או זיהוי למי הקופה שייכת, וזה נראה קופה של גורמים עבריינים שמפחדים להזדהות
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קופת הצדקה "חזון איש – בית אברהם" מפרסמת הבוקר ביומונים כי 140 קופות צדקה שלהם בבני ברק נעקרו ממקומן ונעלמו. לא ברור האם מדובר בפעולה של העירייה או של גנבים.

    במודעה שפורסמה על ידי קופת הצדקה נכתב כ-140 קופות צדקה שיועדו לתמיכה במאות אלמנות ויתומים לקראת החג המתקרב – נעקרו ממקומן."אנו קוראים לכל היודע פרטים שיוכלו לסייע בהשבת קופות הצדקה של כספי הנגזלים, להעבירם לידנו, ובכך להציל עשוק מידי עושקו ולהשיב שמחה ללב יתומים ואלמנות".

    אך מבדיקת אתר 'קול חי' לא ברור האם מדובר בפרסום רציני או שמא בתעלול יח"צני לקראת סבב התרמה נוסף שמתכננת העמותה. בשיחה עם גורם בעיריית בני ברק הביע הלה פליאה על הפרסום, מאחר שלדבריו הקופות הוחזרו כבר לפני זמן רב.

    לדבריו, העירייה עומדת מאחורי הסרת קופות הצדקה, מכמה סיבות: "מדובר בקופות בצבע כחול שלא היה עליהן שום כיתוב או זיהוי למי הקופה שייכת, וזה נראה קופה של גורמים עבריינים שמפחדים להזדהות".

    "בנוסף, למרות שאין אישור רשמי להציב קופות ברחבי העיר, יש הנחייה ברורה לא להתקין קופות מרובעות מהסוג הישן שגורמות לפציעות ולנזקים, אלא רק מהסוג החדש העגול שלא מפריע לאיש. והקופות האנונימיות הללו הציפו את העיר בנזק חדש ולכן הוסרו. אחרי שהדברים לובנו והוסדרו, השבנו את הקופות במלואם".

    דובר עיריית בני ברק אברהם טננבוים מסר לאתר "קול חי" כי לעירייה אין שום קשר להסרת קופות הצדקה. העירייה לא הורידה שום קופה. ואין לנו מושג מי עשה זאת.

    גורם המקורב לקופת הצדקה המדוברת העריך כי מדובר בעובדי קופה מתחרה שחתכו את הקופות.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לידיעת כולם,
      מאחורי הסרת הקופות עומדת אחת הקופות הגדולות,
      יש בידינו סרטונין והקלטות,
      בקרוב הפרשיה תחשף במלואה, ותגרום למבוכה גדולה בציבור ובעולם כולו.